.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشکیل شورای پدافند غیرعامل در گیلان

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از تشکیل شورای پدافند غیر عامل با حضور 20 دستگاه اجرایی در این استان خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، غلامعلی رضوانی در نخستین همایش ملی پدافند غیر عامل در حوضه آبی دریای خزر در تالار حکمت دانشگاه گیلان اظهار داشت: دشمنان ایران از احمق‌هایی هستند که به وحشی‌گری‌های خود اعتراف می‌کنند.
وی بر پیگیری پدافند غیر عامل در مراکز علمی و دانشگاهی تاکید کرد و افزود: پدافند غیر عامل باید در جامعه فرهنگ‌سازی و نهادینه شود.
رضوانی پدافند غیر عامل را در تقلیل ضایعات و مقاومت در مقابل هجمه دشمنان موثر خواند و تصریح کرد: استکبار به دنبال بردگی و بندگی مردم است و هر جا حرکت‌های استقلال‌طلبانه آغاز شود تمام زیرساخت‌ها را مورد تهاجم قرار می‌دهد.
معاون استاندار گیلان اقتدار نظام را ناشی از اسلام ناب محمدی (ص) دانست و خاطرنشان کرد: امام (ره) در بیش از 30 سال گذشته این فرصت طلایی را برای ملت ایران و مستضعفان جهان ایجاد کرد.
وی بیداری اسلامی را ناشی از حرکت ملت قهرمان ایران توصیف کرد و ابراز داشت: دشمن بیشترین خطرها را از ناحیه رهبری و ملت ایران می‌داند.
رضوانی از تشکیل شورای پدافند غیر عامل با حضور 20 دستگاه اجرایی در گیلان خبر داد و گفت: پدافند غیر عامل باید در دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نهادینه شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر تهیه برنامه‌های عملیاتی به منظور پدافند غیر عامل تاکید کرد و یادآور شد: اقدام‌های زیربنایی در زمینه‌های مختلف سایبری در استان تهیه شده است.
وی با بیان اینکه اقدام‌های خوبی در بخش منابع حیاتی و حساس صورت گرفته است، اذعان داشت: اختلال در شبکه‌های ارتباطی می‌تواند مبنایی برای از بین بردن آرامش در جامعه شود.
رضوانی تهیه برنامه برای مقابله با تهدیدها را تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: در مباحث مختلف باید برنامه‌ریزی شود و برنامه دفاعی وجود داشته باشد.
معاون استاندار گیلان به قانون برنامه پنجم توسعه کشور اشاره کرد و افزود: دولت موظف است برای ارتقای توان بازدارندگی نیروهای مسلح، انقلاب اسلامی و هوشمندسازی سیستم‌های دفاعی اقدام‌های لازم را انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم توجه ویژه‌ای به پدافند غیر عامل شده است، اظهار داشت: حاشیه‌هایی که دولت خاتمی ایجاد کرد، آسیب‌های مختلفی به جامعه وارد شده و فرصت‌های بسیاری را از دست دادیم.
رضوانی پدافند غیر عامل را همه‌جانبه عنوان کرد و گفت: پدافند غیر عامل باید بر مبنای علمی و منطقی انجام شود تا ضریب پایداری افزایش یافته و آسیب‌پذیری کاهش پیدا کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.